Ahad, 29 Mac 2009

Hayfa Humaira


Lama aku dah tak update blog nie..mmg leceh kalau takde internet kt rumah..takkan nak tulis blog kt ofis plak kan. anyway sekarang aku dah ade baby yang sangat comel..namanye hayfa humaira. umur die time aku type blog ni dah hampir 2 bulan.


haRi nie Hayfa ikut aku & wife pergi alamanda as usual.memang tiap2 minggu mesti akan keluar.hayfa seorang anak yg baik & x pandai sangat menangis.cume time die nak tido die akan minta dibelai sekejap..mmg cute.


aku type sebelah die yg tgh tido ni.ade byk cerita yg cute psl hayfa nie..pertama sekali mummy die tgh pening sbb until now hayfa masih taknak minum susu gune puting botol. setiap kali bagi guna botol, mesti die akan keluarkan balik semua susu tu.yg bestnya die simpan susu tu dalam mulut dulu.pastu keluarkan semua skali.
Time nak menyusu Hayfa akan merengek2 sambil tangan kiri & kanan die naik ke atas..
Hayfa ..Hayfa...apa lagi perkara nakal yang akan die buat pasni...

Tiada ulasan: