Ahad, 5 April 2009

Fulham Vs Liverpool..Nasib Aku Tak Rebah..Hampeh!


Aku hampir nak rebah semalam. 3 kali liverpool attack kena palang.1 kena tiang.Hampeh betul. Macam mana tak boleh score nih. Pegang handphone sambil sms ris maki2 kenapa Rafa Benitez tak turun 1st team line up. Letak Dossena jadi winger bukan langkah yg bijak. Mamat tu jadi super sub bolehla.

Torres pulak boleh sepak lepas keeper tapi kena tiang gol. Siot betul. Pakai bomoh apa Fulham ni sampai susah sgt nak score. Aku rase dieorg kencing dulu kat tiang gol tu ..macam orang2 kampong aku cakap time lawan bola dgn sekolah rendah simpang durian.huhu. Cuak juga dah minit 75 tapi masih tak score gol. Mashi bangun sambil menyusukan Hayfa dengan riak wajah yg penuh dengan senyuman. Suke la tuh kalau Liverpool seri jer! Tapi segala dugaan negatif aku nyata tidak tepat.Si Yahudi Benayoun tu score pada masa kecederaan. Punyela seronok. Aku rase ilmu mandrem Fulham tak jadi la kat Yahudi sebab sama2 jahat. Aku tido nyenyak dengan penuh senyum & hati berbunga2. Peluang nak rebut title BPL masih cerah. Kepada ris & fazly, korang tak rugi bangun malam tadi. 1-0 pun jadilah..Janji monang!!!

Tiada ulasan: